oživni / oživ!

Tímto svůj blog oficiálně přejmenovávám na Blog o moči s platností na dobu dvou tlesknutí jedné ruky.

Dezert

Dnes jsem spatřil smysl života. Houpala se pode mnou mrákotná podlaha na vlakové toaletě, někde za zamlženým oknem letěla krajina, já jsem stál, houpal jsem se s podlahou a s krajinou a močil jsem do úžasně mobilního záchůdku. Podobalo se to smyslu života jako vejce vejci.

(dřív)

Zkamenělý vzduch z elektrického sušiče rukou

Pat, Mat a klavír
Na výtah je jich mnoho
Lano zrazuje

K lokání

„Napřed si zjišťujeme, jak věci jsou. Potom je otázka, jestli na to mají morální právo. No a taky jestli morální právo má právo samo na sebe. A to právo, to je asi něco zprava, protože jinak jste v rejži.“

Močoléčba pohádkou

Reinkarnace je v podstatě takové jedno nekomerční, ale okázalé „pokračování příště“.

« L‘USSAGE DU CABINET EST INTERDIT PENDANT L‘ARRÊT DU TRAIN EN GARE »

vfvg se představuje:

vFVG. Pokojný apoštol relativity. Diskordiánský světec nižšího řádu. Podavač bílého květu
Příspěvek byl publikován v rubrice Res hortensis, Všechno se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

