Vault 2008-07-21: Proč?

Otázka, která trápí lidstvo již od samých počátků existence tohoto zápisníku.

Co to, u všech chlupatých bohů, znamená vFVG?

Příběh začíná v době, kterou si nepamatuji, na místě, které pravděpodobně neznáte, když jedno geniální morče mých příbuzných bylo vypuštěno na počítačovou klávesnici za podpory právě spuštěného textového editoru „bankovka vyložit (vatou)“ (přeloženo z originálu „note pad“ elektronickým slovníkem). A v tak napjaté době plné válečných konfliktů a geneticky upravené mrkve se toto nadané zvíře vzepjalo k napsání nejsmysluplnějšího textu, jaký jsem kdy od našich lepších sousedů na planetě viděl. Nepřekonatelný hlodavec napsal „vFVG“ a následně, po tak vyčerpávajícím výkonu, se pomočil na stůl včetně části klávesnice. Byl jsem doslova ohromen neskutečným talentem chlupatého Shakespeara a jako výraz úcty jsem přijal jeho dílo jako čestnou součást svého hesla na počítači. Stále ve mně ale sílila myšlenka, že si zaslouží víc.

A proto jsem dal přednost vFVG před … … … … třeba … … nebo … … … … vymýšlení jmen nepatří mezi mé nejsilnější stránky, ale určitě bych dokázal vymyslet něco lepšího než vFVG — — ! Odpusť, ó černohnědooranžový, netrestej mne ještě! Nakazil jsem se od nějakého literárního kritika neschopností ocenit opravdové umění. Pokud zachováš můj život, budu nadále šířit tvůj nezapomenutelný odkaz mezi neosvícenými.

A nyní mě omluvte, strávím zbytek dne přemýšlením o své nedokonalosti.

vfvg se představuje:

vFVG. Pokojný apoštol relativity. Diskordiánský světec nižšího řádu. Podavač bílého květu
Příspěvek byl publikován v rubrice Hazelnut Vault: Oříšková nora, Všechno se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

